Csirkemell paprikás kagylótésztával

2012. november 24., szombat · Posted in

Ez sem új recept, biztos mindenki ismeri. Eddig a tésztát mindig külön főztem meg, de most egy kicsit másképp készítettem. Igen bő lére eresztettem (véletlenül) és arra gondoltam, hogy belefőzöm a tésztát, így megoldódik a fölösleges lé gondja és egyszerűsítem a folyamatot is. Az eredmény nagyon jó lett. 


Hozzávalók 4 személyre:
  • 2 kicsontozott csirkemell, 
  • 1 nagy hagyma,
  • pirospaprika,
  • kagylótészta,
  • só,
  • olaj,
  • 2 babérlevél. 
A hagymát apróra vágtam és kevés olajon üvegesre pároltam. Hozzáadtam a pirospaprikát (amit Katitól kaptam ajándékba és nagyon finom) és felöntöttem vízzel. Hozzáadtam a csíkokra vágott csirkemellet, a sót és a babérlevelet, majd fedő alatt majdnem puhára főztem. Ekkor hozzáadtam a tésztát és néha megkavarva mindkettőt puhára főztem. Egyszerű, nagyszerű és nagyon finom. Zöld paradicsommal és káposztával töltött paprikával tálaltam.

8 Responses to “Csirkemell paprikás kagylótésztával”

  1. Szívesen falatoztam volna nálad!

    VálaszTörlés
  2. ezt elkészítem! ezen akadt meg a szemem elsőnek..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ötletet tudtam adni és jó étvágyat hozzá!

      Törlés
  3. Ki ne szeretné a paprikás csirkét? Mi nagyon! Jó ötletet adtál az egyben főzéssel!
    Szép a blogod ünneplő ruhája:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy tetszik!
      Az egyben főzés pedig nagyon praktikus.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.